مطالب مرتبط:
سرگیجه غرب از چرخش ماهواره های ایرانی
سرگیجه غرب از چرخش ماهواره های ایرانی
وقوع بارش ها عمدتاً در مناطق غرب، شمال و شمال غربی کشور
کرملین: روس هراسی در غرب راه به جایی نخواهد برد
سودان از ایران پهپاد خریداری کرده است؟ | ادعای عجیب غرب درباره جنگ افروزی ایران در سودان
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 12:052024-01-29سياسي

سرگیجه غرب از چرخش ماهواره های ایرانی 


با هر چرخش ماهواره های ایرانی به دور زمین، مقامات امریکایی و غربی دچار سرگیجه می شوند و در هر لحظه، ده ها ایده جدید برای در نوردیدن مرزهای دانش در ذهن جوانان این مرز و بوم ایجاد می شود و دشمن را مأیوس می کند.

- با هر چرخش ماهواره های ایرانی به دور زمین، مقامات امریکایی و غربی دچار سرگیجه می شوند و در هر لحظه، ده ها ایده جدید برای در نوردیدن مرزهای دانش در ذهن جوانان این مرز و بوم ایجاد می شود و دشمن را مأیوس می کند.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن رشوند در سرمقاله جوان نوشت: زمانی که ماهواره تحقیقاتی ثریا 50 کیلوگرمی با ماهواره بر قائم 100 در 30 دی امسال در مدار 750 کیلومتری زمین قرار گرفت، یعنی مداری که برای نخستین بار در دسترس کشورمان قرار می گرفت، دشمنانی که تازه بعد از چند روز از آن اتفاق بزرگ به خود آمده بودند، حملات علیه ایران را آغاز کردند.

اما هیچ گاه تصور نمی کردند در فاصله یک هفته، قرار است بار دیگر برای نخستین بار شاهد قرار گرفتن سه ماهواره ایرانی با ماهواره بر بومی سیمرغ با موفقیت در مدار 450 کیلومتری زمین باشند.

ماهواره مهدا و نانو ماهواره های کیهان 2 و هاتف 1 صبح دیروز (یک شنبه) در حالی در مدار قرار گرفتند که تا دو سال پیش با توجه به نگاه دولت دوازدهم، حتی ارسال یک ماهواره با، اما و اگرهای سیاسی سیاست بازان و چشم دوختگان به اجازه غ


برچسب ها: ماهواره - ایران - سرگیجه - ایرانی - امریکایی - جوانان - قرار
آخرین اخبار سرویس:

سرگیجه غرب از چرخش ماهواره های ایرانی 

سرگیجه غرب از چرخش ماهواره های ایرانی